SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Kraj gazem płynący; Josh Fox
Elitarni; José Padilha, Harakiri ; Masaki Kobayashi
Wściekłe pięści; Wei Lo
Głęboka czerwień; Dario Argento, Strzelec; Antoine Fuqua
To nie jest kraj dla starych ludzi ; Ethan Coen, Joel Coen
Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Nosferatu – symfonia grozy; F.W. Murnau
Kumple; Morten Tyldum, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Pan i władca: Na krańcu świata; Peter Weir
Joanna D’arc; Luc Besson, Teoria spisku; Richard Donner
Fletch; Michael Ritchie
Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Hendrix, Jimi, Band Of Gypsys, Voo Voo, Łobi jabi
Pearl Jam, Vitalogy, TSA, Kocica, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Houk, Transmission Into Your Heart, Pentangle, Basket Of Light, Sting, …Nothing Like The Sun
Dezerter, Ku przyszłości
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego wyrażania skomplikowanych treści. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
81.1, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania pozajelitowego
105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne