Ćwiczenie metodyczne – animatorzy edukacyjni – kierunek zajęcia integracyjne


SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Kraj gazem płynący; Josh Fox
  • Elitarni; José Padilha, Harakiri ; Masaki Kobayashi
  • Wściekłe pięści; Wei Lo
  • Głęboka czerwień; Dario Argento, Strzelec; Antoine Fuqua
  • To nie jest kraj dla starych ludzi ; Ethan Coen, Joel Coen
  • Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Nosferatu – symfonia grozy; F.W. Murnau
  • Kumple; Morten Tyldum, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Pan i władca: Na krańcu świata; Peter Weir
  • Joanna D’arc; Luc Besson, Teoria spisku; Richard Donner
  • Fletch; Michael Ritchie
  • Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych przebojów:

  • Hendrix, Jimi, Band Of Gypsys, Voo Voo, Łobi jabi
  • Pearl Jam, Vitalogy, TSA, Kocica, Manic Street Preachers, Everything Must Go
  • Houk, Transmission Into Your Heart, Pentangle, Basket Of Light, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Dezerter, Ku przyszłości

    ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego wyrażania skomplikowanych treści. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj substancji medycznych:

  • 81.1, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania pozajelitowego
  • 105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
  • 1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • Możesz również polubić