SYMULACJA NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Damy z Lasku Bulońskiego; Robert Bresson
V jak Vendetta; James McTeigue, Sprawa się rypła ; Janusz Kidawa
Koszmar z ulicy Wiązów; Wes Craven
Głęboka czerwień; Dario Argento, Kula; Barry Levinson
Prestiż; Christopher Nolan
Poza prawem; Jim Jarmusch, Pachnidło: Historia mordercy ; Tom Tykwer
Wystarczy być ; Hal Ashby, Mucha; David Cronenberg
Dekalog VII; Krzysztof Kieślowski
100 dziewczyn i ja ; Michael Davis, Życie jest piękne; Roberto Benigni
Od kołyski aż po grób; Andrzej Bartkowiak
Wesoły domek; George Roy Hill
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Rolling Stones. The, Their Satanic Majesties Request, Elektryczne Gitary, Wielka radość
Megadeth, Youthanasia, Smith, Patti, Land, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Living Colour, Vivid, Pulp, Hit 'N’ Hers, Sting, …Nothing Like The Sun
Budka Suflera, Czas ołowiu
ZADANIE NR 3: – Umiejętność jasnego artykułowania naukowych informacji. Stworzyć wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem procedurę stosowania dowolnej zponiższych medykamentów:
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
75.1, Leki urologiczne stosowane w nietrzymaniu moczu – oksybutynina
166.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – płynne postace farmaceutyczne
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
226.0, Leki antycholinergiczne do stosowania do oczu