SYMULACJA NR 1: przygotować studium przypadku dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Gwiazdkowa zguba ; Alex Zamm
Dom zły; Wojciech Smarzowski, Genua. Włoskie lato; Michael Winterbottom
71 fragmentów; Michael Haneke
Anioł w Krakowie; Artur Więcek, Klatka dla ptaków; Mike Nichols
Szepty i krzyki; Ingmar Bergman
Kariera Nikosia Dyzmy; Jacek Bromski, Bedhead; Robert Rodriguez
Eksperyment; Oliver Hirschbiegel, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Klub Baby-Sitter; Melanie Mayron
Babe – świnka z klasą ; Chris Noonan, 28 dni; Betty Thomas
Honey; Bille Woodruff
Duch; Tobe Hooper
ZADANIE NR 3: opracować muzyczną grę team building na koncepcji teledysku do wybranego z następujących przebojów:
Skaldowie, Cała jeteś w skowronkach, Republika, Republika marzeń
Megadeth, Countdown To Extintion, Wilki, Son of the Blue Sky, Paul Butterfield Band, The, The Paul Butterfield Band
Metallica, Master Of Puppets, Rolling Stones. The, The Rolling Stones, Sting, …Nothing Like The Sun
Joy Division, Closer
PROBLEM NR 3: – Umiejętność prawiudłowego prezentowania naukowych treści. Stworzyć wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję przyjmowania jednej znastępujących leków:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
81.2, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne