Symulacje biznesowe – problematyka do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na kursie Trening Kreatywny i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się poniższe tezy do zaliczenia:

  • zabawa słownikowa – „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ” oraz „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni”
  • zabawa edukacyjna : „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” i „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja”
  • gra słownikowa : „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej” i Psychodramatyczne Gry Decyzyjne oraz „Prola i miejsce antycznej retoryki we współczesnej arabskiej sztuce”
  • zabawa językowa : „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” i „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”
  • zabawa decyzyjna – „Tożsamość narodowa młodzieży ukraińskiego pochodzenia w Polsce. Problematyka komunikacji kulturowej na portalach społecznościowych” i „Retoryka w kampanii samorządowej na modelu miasta Grudziądz”
  • zabawa menedżerska – „Średniowieczne dramatyzacje liturgiczne okresu Wielkiego Tygodnia w Polsce” oraz „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym”
  • zabawa decyzyjna : „Stereotypy starości i ich długie trwanie. Od antycznego tekstu do wspólczesnej reklamy w Telewizji Polskiej” oraz „Święty Mikołaj we współczesnej kulturze europejskiej”
  • gra słownikowa : „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” oraz „Uwagi o godności ludzkiej w oparciu o prasę polską po 1989 roku na studium przypadku tabloidów ”
  • zabawa menedżerska – „Wpływ środków masowego przekazu na rozwój dziecka w wieku od 4 do 12 lat” oraz „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata”
  • Możesz również polubić